دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کولر گازی

کولر گازی تراست حین تلاش از صدای بسیار مقداری برخوردار بوده که فارغ از تولید مزاحمت برای ساکنین در بازه زمانی عصر کوتاهی دمای اتاق را به سکو دلخواه استفاده کننده میرساند. کولر گازی های دیواری و ایستاده تراست دارنده قابلیت و امکان کارایی سرمایش و گرمایش داشته، و میتوان از این سیستم ها در بنا های مسکونی، اداری و یا این که تجاری میتوان از کولر گازی تراست استفاده کرد. در پی به خصوصیت این محصول ها اشاره خوا‌هیم داشت.
کولر گازی اینورتر تراست

کولر گازی دیواری تراست

کولر گازی اسپلیت دیواری تراست در گنجایش های 9000 الی 30000 btu با امکان همت سرد و گرم ساخت و در بازار جانور است. این خصوصی از سیستم های تهویه مطبوع از توان هوادهی بسیار بالایی برخودار می باشند و در جور های سرد، سرد و گرم با سطح کیفیت بسیار بالا عرضه می گردند. پنل داخلی کولر گازی تراست از ظاهری شیک و پباده سازی دکوراتیو منفعت میبرد و رنگ های سپید و مشکی به طرز ای نوین پباده سازی گردیده اند، که با قرار گیری در هر فضایی زیبایی دور و بر را دو چندان می نماید. کمپرسور بکار رفته در کولر گازی دیواری تراست از مدل روتاری ویژه ی بخشها معتدل و مرطوب مستعمل میباشد. همینطور جور گاز مبرد بکار رفته در آن از R410 سازگار با اطراف هست. منفعت مندی از تکنولوژی اینورتر منجر کاهش مصرف برق در سیستم شده‌است، و بنابراین 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌گردد. شرکت تراست به مراد بهبود کیفیت هوا از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا فایده می‌برد و هر گونه مواد آویزان همینطور بوی نامطبوع جانور در گوشه و کنار را با توان بالا فیلتراسیون می‌نماید. از خصوصیت های اسپلیت دیواری تراست می شود به نمایشگر دیجیتال، کارایی بدون صدا، ریموت در اختیار گرفتن، زمان‌سنج خودکار اشاره کرد.
کولر ایستاده تراست

کولر گازی ایستاده تراست

کولر گازی ایستاده تراست در گنجایش هوادهی 50000 الی 100000 btu/h با بازده و بازدهی بسیار بالا ساخت و در بازار مو جود هست. کولر گازی ایستاده حجم بالایی از هوای مطبوع را ایجاد می‌نماید، به این ترتیب میتوان از این نوع اسپلیت ها در ساختمان هایی با متراژ بالا بهره برد. کمپرسور بکار رفته درین سیستم ها از مدل روتاری و گاز مبرد بکار رفته R22 است. کولر گازی تراست به نحوی پباده سازی گردیده اند که با کمترین واحد سنجش مصرف انرژی در کوتاهترین دوره دمای اتاق را به مرتبه دلخواه استفاده کننده میرساند. یک کدام از ملاک های مشتریان در انتخا کولر گازی مصرف برق آن میباشد، تیم فنی مهندسی دماپویا در نوشته ی علمی ای به نحوه های کاهش مصرف برق در کولر گازی پرداخته که با مراجعه به آن می‌توانید راهکارهایی برای کاهش مخارج برق در چنگ داشته باشید. یونیت داخلی دستگاه از ظاهری قشنگ و اختصاصی بفرد منفعت می‌برد، و با قرار به دست آوردن در هر محیطی زیبایی آن را دو چندان مینماید. به کار گیری از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا از ورود هرنوع مواد آویزان همینطور بوی نامطبوع به فضای داخلی اطراف خودداری میکند که بدین ترتیب هوایی مطبوع و سوای آلودگی را به دور و اطراف کادو می‌بخشد. گونه برق ما یحتاج دستگاه تکفاز و سه فاز می‌باشد، همینطور در نوع های سرد، سرد و گرم پباده سازی و ایجاد گردیده اند که بنابراین میتوان در همه روزهای سال از این دستگاه به مراد تولید هوایی مطبوع استفاده کرد.