دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع کولرگازی

اسپلیت دیواری

کولر گازی اسپلیت همانگونه که از نامش پیداست دربرگیرنده دو نصیب است که یونیت داخلی باطن فضای اتاق قرار میگرد و بوسیله ی لوله های مسی به یونیت فرنگی که در اطراف بیرونی مانند بالکن یا این که پشت بام نصب می‌گردد، در رابطه میباشد. استعمال از این اسپلیت ها طولانی تر در منازل مسکونی و فضاهایی با متراژ معدود کاربرد اکثری دارا‌هستند. کولر گازی دیواری معمولا در گنجایش های 6000 تا 36000 در برندهای مختلف در بازار مو جود می‌باشند.
ویژگی ها-یک-کولر-گازی-خوب
خصوصیات-کولر-گازی-خوب

پرده هوا

کولر گازی پرتابل

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.

این دسته امکانات سرمایشی از یک بخش تشکیل‌شده و دارنده اساس های چرخدار است که براحتی می قدرت آن را جابه جا نمود. کولر گازی پرتابل یا این که قابل حمل برای فضاهای کوچک که اختلال نصب بقیه سیتم های سرمایشی را دارا هستند مورد ی ایده آلی هست و در فضاهایی با متراژ 20 الی 30 متر قابل به کارگیری بوده و در کوتاهترین دوره هوای فضا را خنک و مناسب مینماید. استعمال از کولر گازی پرتابل به امکانات خاصی نیاز ندارد و گرمای پشت دستگاه را از روش خرطومی به فضا خارج هدایت می نمایند. کولر گازی پرتابل در گنجایش ها 12 و 14 هزار با برندهای متفاوتی در بازار مو جود می‌باشد.

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای فقط از یک بخش درست شده و همه امکانات یک کولر گازی اعم از کمپرسور، کندانسور،اواپراتور، لوله های مسی درون یک باکس قرار گرفته و فارغ از نیاز به لوله کشی و کابل کشی باطن فریم پنجره قرار میگیرند و از نصیب جلویی کولر گازی باد خنک به درون اطراف منتقل میشود و گرمای ساخت گردیده از نصیب پشتی دستگاه به هوای آزاد خارج هدایت می‌شود. استعمال از این دستگاه در اتاق های با فضای معدود کاربرد داراست.
ویژگی ها-کولر-گازی-خوب
خصوصیات-کولر-گازی-خوب